PHP4 - ztrata pameti

Filip Jirsák jirsak na gymnacel.cz
Středa Září 27 16:08:59 CEST 2000

Ahoj vsem,
tak jsem pouzil RPM balik, ktery zde nekdo anoncoval, takze mam
Apache 1.3.12 + PHP 4.0.2 + MySQL. A PHP se chova trochu
zvlastne: po restartu serveru normalne natahne konfiguraci z
php.ini, ale po  prvni pozadavku na PHP skript zapomene
konfiguraci MySQL. Coz se projevuje napriklad tak, ze do php.ini
dam uzivatele, pod kterym ma do MySQL pristupovat, zrestartuju
server a necham si vypsat phpinfo() - vse je v poradku. Dam reload
a PHP my na tom samem miste vypise undefined, nebo co to tam
pise. To same je i pro default_host i pro allow_persistent (tam
prepne na On). Rekl bych, ze to neni uplne v poradku :-). Muze byt
chyba neke u mne, setkal jste se nekdo s necim takovym, a nebo
jsem prvni, kdo pro PHP4 konfiguruje MySQL a objevil jsme
chybku?
Zdravi
Filip Jirsak

--