jak vzit txt soubor po radcich

Marcel Kolaja xkolaja na informatics.muni.cz
Středa Září 27 16:43:03 CEST 2000

On Wed, 27 Sep 2000, Petr Novotny wrote:

> Ja vam nerozumim. Nejdriv rikate, ze RADEK ma byt od 0 do N-1,
> a pak k nemu hned na nasledujici radce prictete 1. Proc?

No protoze je to jedno, jestli zacinam od jedne a inkrementuji az na konci
cyklu nebo zacinam od 0 a inkrementuji na zacatku cyklu.

> Pouze jsem komentoval, co jste napsal. Spravne to stejne nebylo,

No prave, ale kdyby to bylo seq 1 $POCET_RADKU, muselo by se inkrementovat
na konci cyklu. Ale to je jedno dohadovat se o takove blbosti nema smysl.

> a navic reseni s "while read" je mnohem efektivnejsi.

To jsem ale cetl, az kdyz jsem sve reseni odeslal.

> [Mimochodem, vypisuje vam to od konce do zacatku. Prohodte
> head a tail, kdyz uz. Nebo pouzijte tail + a ne -.]

Psal jsem to z fleku. Tohle jsem pomotal, tail a head ma byt samozrejme
prohozene.

BTW uz se to stalo OT, protoze reseni ala while je lepsi, takze navrhuji
tento thread ukoncit.

> Petr Novotny, ANTEK CS

S pozdravem

       Marcel Kolaja (Metal Magic The Ace Of Aces)
             http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
   "Sometimes love's a loaded gun and shoots to kill."
                      Alice Cooper
Petition For A Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org/