jak vzit txt soubor po radcich

Marcel Kolaja xkolaja na informatics.muni.cz
Středa Září 27 17:05:09 CEST 2000

On Wed, 27 Sep 2000, Petr Novotny wrote:

> Aha. Prosim, prectete si, jak funguje for v bashi. Chapete to spatne.

Je, ja jsem ale guma. Az teprve ted me to trklo. Vim, jak funguje for v
bashi, ale problem je v tom, ze jsem mel asi nejake zatmeni mozku. Vzdyt
je to cele spatne. :-(
Melo to byt nejak takhle

RADEK="0"
for I in `seq ...

A samozrejme nezalezi na tom, jestli je to od nuly nebo od jednicky. No
nic. Az mi nekdy zase budete tvrdit, ze mam neco spatne, tak se nejdriv
prastim monitorem do hlavy (treba se mi rozsviti ;-)) ;-)

> Petr Novotny, ANTEK CS

       Marcel Kolaja (Metal Magic The Ace Of Aces)
             http://www.fi.muni.cz/~xkolaja/
   "Sometimes love's a loaded gun and shoots to kill."
                      Alice Cooper
Petition For A Software Patent Free Europe http://petition.eurolinux.org/

P.S. Rozsviti v hlave, ne monitor. :-)