Xserver & Permedia2

Petr Sebor petr na scssoft.com
Středa Září 27 18:04:35 CEST 2000

> Permedia 2 by mela chodit s serverem 3DLabs. Me by spis zajimala
> podpora Permedia 3 (ta oficialne neni).

Xi-graphics maji xserver (2D/3D), ktery ale bohuzel neni free ( viz www.xig.com )
Maji ale volne stahnutelne demo, ktere bezi po dobu 10-ti minut... po
uplynuti teto doby jakykoliv vstup z klavesnice nebo mysi server ukonci.
... coz nepotesi ...

> Nevite, kam se obratit s prosbou o pridani podpory cipu do serveru?

Myslim, ze v podstate neni kam se obratit... 3DLabs se serverem pro Permedii2
nema (krome hw) nic spolecneho. Pro Permedii3 neni volne dostupna dokumentace
a jelikoz se 3DLabs nepripojilo k projektu DRI ( dri.sourceforge.net ), jima me
neblahe tuseni, ze Xserver v dohledne dobe zadny nebude ( rozhodne ne primo
od 3DLabs, protoze ti nemaji dostatecne kapacity ani na podporu Windows )

Petr

PS : vzpominam si, ze me jeden kolega pred nejakym patkem rikal, ze _kdosi_
pracuje na free xserveru ( zrejme ale jenom 2d ); ale pry jsou na zacatku.
( na internetu jsem o tom ale necetl ani n~ ) takze nadeje na alespon nejaky
support jeste je.

--
Petr Sebor
Technology/Engine Development Lead