Zvukovka CMI8330

Blasko Marek Blasko na vuje.sk
Čtvrtek Září 28 09:17:09 CEST 2000

Zdenek Lukes wrote:

> Mam takovej problem ze zvukovou kartou, ktera je integrovana na
> desce. Pri prekladu kernelu jsem se dryel dokumentace ke kernelu, ale
> po cele instalaci zvukovky se mi stava, ze ji priradim modul na
> DMA=1, pote zvukovka bey problemu funguje, ale po rebootu jiz
> zvukovka nejde a musim nastavit DMA=0, ovsem zase jen do rebootu, kde
> zas posleze musim zas nastavit DMA=1.

lepsie je  to dat ako modul a zvukovku nastavovat cez isapnp potom
problem nieje

> Nesetkal jste se nekdo s timto problemem ???? Pouyivam jadro 2.2.17 a
> instalaci zvukovky jsem provedl dle dokumentace k jadru.

je este lepsia moznost ako je v documentacii. rozchodit to ako
soundblaster pro mate viac moznosti ovladania a je to potom duplex

--
clovek  je  tvor,  ktory sa  za presne stanovenych
laboratornych  podmienok (teplota,  tlak,  vlhkost

-------------- Zz_indigo /*Marek Blasko*/ -=OM2AMB=-