rtl8139 a half/full duplex

Roman DAVID rdavid na danet.cz
Čtvrtek Září 28 11:14:51 CEST 2000

Martin Mačok wrote:

> Zdravim,
> mame tady jeden pocitac se sitovou kartou s chipem rtc8139 (nejaka
> Ovislink, 10baseT). Na karte pod linuxem porad sviti svetylko, ze jede ve
> fullduplex modu a nedari se nam ji prepnout do halfduplex modu
> DOSovskou utilitou jsme ji vnutili do EPROMky, ze ma ject na
> half_duplex, ale nejak to nepomohlo (pod Linuxem porad sviti kontrolka
> fullduplexu).

Zdravim,
 presne tyto karty pouzivam take (uz delsi dobu). Je to 10/100 Mbps.

Kartu pouzivam v 10BaseT modu, a ta kontrolka FUDUP mi sviti porad taky,
pritom EVIDENTNE ta karta jede v Half dup. modu (je to nastaveno v
epromce
karty a odzkouseno). Proste ta kontrolka si tam jen tak sviti, takze
doporucuji nebrat na ni ohled.

Pokud mate s temito kartami 2 pocitace, lze pres DOSovou conf. utilitku
udelat testy karty po siti.

Roman DAVID