sda,sdb...

Pavel Urban urbanp na mlp.cz
Čtvrtek Září 28 11:52:12 CEST 2000

Opet se vam hlasime ze sveta QLogic a neposlusnych kernelu... sakra,
clovek uz z ty olympiady vazne blbne. Kazdopadne jsem zkusil odstranit
'Probe for all LUNs' a pomohlo to. Tedy alespon v tom smeru, ze uz to
nebleje ty nesmysly. Bohuzel to stale nenajde to QLCcko :-( Ovladac jsem
zkusil zkompilovat jako modul a pri startu  nenabehne (dejme tomu...),
ale hlavne pri pokusu o modprobe to vybleje jiz drive zminovanou hlasku,
tentokrat ovsem s ascii chaosem ve vsech polozkach :-( co s tim?

Dan Ohnesorg wrote:

> Tohle mi prijde jako kdyby bylo v jadre zapnuto probe for all LUNs, nebo
> tak podobne se to jmenuje. Zlobiva to, hlavne pokud je v jadre jeste
> emulace SCsi na ATAPI zarizenich.
>
> S tim lilem nevim, mozna pres map drive, ale to snad u SCSI radicu nejde.
>
> zdravim
> dan

Pavel Urban (urbanp na mlp.cz)
MLP system disaster
Mestska knihovna v Praze - Marianske nam. 1, 115 72 Praha 1, Ceska
republika, http://www.mlp.cz
   Vegetables should not operate electronic equipment.
          Computer Stupidities, http://rinkworks.com/stupid/