rtl8139 a half/full duplex

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Září 28 15:37:59 CEST 2000

On Thu, Sep 28, 2000 at 11:11:51AM +0200, Dan Ohnesorg wrote:

> V tom pripade je vada v motherboardu. Take nic tak nemozneho. Skusil bych
> jiny slot.

Zkouseli jsme PCI rtc3129 (ovislink) i ISA ne2k, oboji bezuspesne - vse
se tvari v poradku (jadro, moduly, ifconfig, kontrolky na karte
poblikavaji ...), ale sit nefunguje - tcpdump nic nevidi (jen neuspesne
pokusy o odchozi pakety), nevidime zadne kolize, zadny provoz na siti
(ten tam 100% je!) ...

(motherboard je PC100 M726MRT Slot 1/Socket 370)

Je mozne, ze by se drivery normalne s kartami dohodli na IRQ apod.,
normalne se nechaly nastavovat a detekovat, ale samotny sitovy provoz
proste nefungoval? Jak s ISA sitovkou, tak s PCI sitovkou?

> P. S.: :-))) Jestli by zakaznika nevyslo levneji koupit novy pocitac,
> nez platit 24 hodin ozivovani toho stavajiciho.

Nikdo nikoho neplati, je to soused na koleji ;-]

On Thu, Sep 28, 2000 at 07:16:09AM +0200, Ivan Suchý wrote:
> Mne na jednom serveri furt svieti zelena, cervena ani bohovi. :-)
> Nesla mi siet a problem som hladal cely den. Nakoniec som sa pozrel
> do manualu toho switchu ktory tam je. Je to taky parkorunovy.
> Podla manualu je vraj inteligentny a postupne sa uci kam ktory paket
> patri. Ked ale pridate nove PC alebo zmenite niektoru IP tak vdaka tejto
> inteligencii musite inteligentny switch surovo restartovat. To len tak na
> okraj.

Je tu jen repeater a na 100% se s tim vyrovnava. Muj pocitac zde v
pohode funguje, odpojili jsme ho, zapojili ten druhy, vnutili moji IP i
moji MAC adresu a nic ...

On Thu, Sep 28, 2000 at 11:14:51AM +0200, Roman DAVID wrote:
> Zdravim,
>  presne tyto karty pouzivam take (uz delsi dobu). Je to 10/100 Mbps.
>
> Kartu pouzivam v 10BaseT modu, a ta kontrolka FUDUP mi sviti porad taky,
> pritom EVIDENTNE ta karta jede v Half dup. modu (je to nastaveno v
> epromce
> karty a odzkouseno). Proste ta kontrolka si tam jen tak sviti, takze
> doporucuji nebrat na ni ohled.

OK. Jinak predpokladam, ze I KDYBY jela v tom fullduplexu, tak by to tak
nejak fungovalo, sice by tam byly mraky kolizi, ale byl by slyset provoz
(ktery tam _je_) a neco by se delo ... my tu mame ticho po pesine.

Nicmene diky za rady, my ale uz fakt nevime, co s tim. Asi se tu budu v
noci bat, protoze tu nejspis strasi ...

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//