Problem s MBR v VMware

Radovan Garabik garabik na atlas13.dnp.fmph.uniba.sk
Čtvrtek Září 28 19:26:06 CEST 2000

Jaroslav Pribyl <priba na lintech.cz> wrote:
 : Preji pekny den,

 : stala se mi takova divna vec. Cca po 3 tydnech pouzivani vmware na RH6.2 mi
 : najednou vsechny virtualni instalace pri spusteni hlasi problem s pozkozenym
 : MBR. Nejde s tim nic delat nic jineho, nez kliknout na OK a tim se virtualni

zeby virus? :-)

mozno by pomohlo bootnut (vmware) z dosovskej diskety a napisat fdisk/mbr

| Radovan Garabik http://melkor.dnp.fmph.uniba.sk/~garabik/ |
| __..--^^^--..__    garabik @ melkor.dnp.fmph.uniba.sk     |