rtl8139 a half/full duplex

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Čtvrtek Září 28 20:46:58 CEST 2000

On Thu, Sep 28, 2000 at 08:02:54PM +0200, Petr Simek wrote:

> Hmm - do ceho je to vlastne zastrcene ? Je to switch nebo HUB a neni
> to treba BreezeNet (nebo neco na ten zpusob) ? Mam na mysli zda na tom
> portu neni pevne registrovana MAC adresa.

Uz jsem to psal v predchozich prispevcich, ale strucne to zopakuji.
Jedna se o ethernet 10baseT, je to pripojene k repeateru (HUBu), takze i
kdybych mel spatnou MAC, tak z te site alespon neco slysim (navic
poblikava ta kontrolka). Na stejne zastrcce kabelu jiny pocitac funguje
bez problemu (momentalne z nej pisu) a "pro jistotu" jsme i tomu
nefungujicimu vnutili stejnou MAC adresu (ifconfig hw ether ...) i
stejnou IP (samozrejme v tom momente puvodni pocitac do site zapojen
nebyl).

Zatim si to vysvetluji na nejaky zahadny problem s motherboardem, ale
nedovedu si predstavit, jaky presne (viz predchozi prispevky) ...

bye

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//