BFU: RH pres Slackware

Eiselt eiselt na lybar.cz
Pátek Září 29 11:24:40 CEST 2000

>. i kdyz po pravde nechapu, proc prechazet na rh, kdyz vam ten
IS jede na slacku...

Na neci radu (resim problem s tim ze po zadani taru na dev/st0 se mi vypise
chyba st> Can't allocate new tape buffer (nbr 0)) se snazim prejit na
novejsi jadro (z old 2.2.9 na new 2.2.17). Po instalaci jadra 2.2.17 mi pri
pokusu o spusteni Progressu hlasi system chybu "segmentation  fault". Nevim
jestli je to hlaska Linuxu nebo Progressu. Domnival jsem se ze mam mozna
stare nektere knihovny ktere s tim novym jadrem neumi pracovat a chtel jsem
to vse upgradnout, ale nemam instalcky na Slacware, kdezto na RH mam.

           ing. Eiselt Miloš
ved. odd. IT Lybar, a.s. Velvěty
         tel. 0417/557 458
         fax. 0417 557 600