Disk 18G

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Září 29 11:16:11 CEST 2000

On Wed, 27 Sep 2000 15:51:23 +0200, Pavel Urban wrote:

: Co Vam brani v tom pouzit windozi fdisk a format?

To som raz skusil - instaloval som 98-ky k Linuxu
a NT-ckam - a vysledkom bol prepisany kus disku
a nasledna reinstalacia :-( Tipujem, ze sa nieco
nedohodlo ohladne 8 GB hranice, "otocilo" sa okolo
nej a namiesto konca disku sa pisalo o 8 GB nizsie.

Particiu som nakoniec vytvoril v Linuxe a sformatoval
pomocou mkdosfs - s tym uz boli 98-ky uplne spokojne.
Presne flagy si nepamatam (vid manual), verzia
mkdosfs je 2.2.

Zdravi
--
				Stano