BEGINER: firewall

Pátek Září 29 10:36:44 CEST 2000

-LandD- <landd na softline.sk> wrote:
-> super odpoved, presne mne sita na mieru.

-> Takze ak zapnem IP firewalling na mojom hlavnom servri a OpenMail dam na
-> druhy server niekde do vnutra siete, bude to asi najjednoduchsie a
-> najlacnejsie riesenie. Dufam :)

-> prajem prijemny zvysok dna

ako chces dopstat posty zvonka na openmail ? ak ip redirectom alebo TCP
redirectom a nie nejakym malickym mailerom, tak to je tiez zbytocne...
nejaky malicky mailer tam dat mozes ale:

ja osobne nemam rad malicke mailery ktore nemaju anti-spam rulez (aspon
kontrolovat "mail from:" a "rcpt to:" ked uz nie nejake ORBS a RBL.

pripadne mailery ktore vcucnu cely e-mail a az potom kontroluju ci jev
poriadku (tak to robil smap kedysi, FUJ)

 uhlar na fantomas.sk ; http://www.fantomas.sk/ ; http://www.nextra.sk/
 WinError #99999: Out of error messages.