rtl8139 a half/full duplex (vyreseno)

Martin Mačok martin.macok na underground.cz
Pátek Září 29 12:20:48 CEST 2000

On Thu, Sep 28, 2000 at 10:37:32PM +0200, Dan Ohnesorg wrote:

> Na tohle to podle popisu fakt nevypada. Ja bych to fakt videl na
> nejaky problem v tom MB. Neni ta masina pretaktovana? Nezvysoval nekdo
> kmitocet PCI? Pokud me chabe znalosti HW neklamou, tak ISA je dneska
> pripojena k PCI sbernici pre ISAbridge.

Karta DLink DE 530+ PCI Eth. Adapt. (Linuxi driver old_tulip) se chytla
(predtim se nechytnul PCI realtek ani ISA ne2k), takze ted uz jenom
resime, zda mame reklamovat pouze sitovku, nebo motherboard event.
oboji, coz se stava off-topic ...

Dekuji za snahu vsech zainteresovanych v konferenci i mimo ni.

Preji hezky den

--
< Martin Mačok    .-=  martin.macok na underground.cz  =-.   < iso-8859-2 >
  \\. http://kocour.ms.mff.cuni.cz/~macok/  http://underground.cz/ .//