Beginner: PLIP

Adam Rogalewicz xrogalew na informatics.muni.cz
Pátek Září 29 12:36:11 CEST 2000

 Miroslav Prymek napsal:
> porad se mi nejak nedari rozjet PLIP. Prelozil jsem jadro s PLIP jako modul
>  a tiskarnou jako modul, bohuzel ale PLIP modul nejde vlozit - viz priloha.
>  Neobjevi se ani v lsmod ani v takovymtom prehledu zarizeni - ted nevim, kde

Je potreba nakonfigurovat modul pro paralelni port (zadat irq a io)
V konferenci za posledni mesice to bylo alespon 3x

Dokumentaci hledejte v
/usr/src/linux/Documentation/parport.txt

s pozdravem

-- Adam Rogalewicz

Za výše uvedené údaje autor neručí ...
* e-mail : xrogalew na informatics.muni.cz    *
* web    : http://www.fi.muni.cz/~xrogalew *

Je to malé, zelené a strašně nebezpečné ...
                                        ... žába s právem root-a