Nastaveni relay

znouza znouza na cl.cesnet.cz
Pátek Září 29 15:06:28 CEST 2000

kouknete do /etc/mail/access... mely by tam byt vypsane ty site, nebo
staci dat napr. pro cele cecko
192.168.136   RELAY

a pak samozrejme musite udelat makemap hash access < access (nebo v
adresari /etc/mail provest "make clean all", pokud je tam soubor Makefile
a mate make nainstalovane).

tm

Tomas Meinlschmidt, SBN3, MCP, MCP+I, MCSE, NetApp Filer & NetCache
PGP FP: 5C7C D286 9282 8264 C843 F02F 3FDE A655 9268 8FD3
    !K w(---) !O !M V PS+ PE Y+ PGP++ t+@ !5 X? R tv b+ !DI D+ G e>+++