Samba + NBFW patch problem (VYRESENO)

Veros Kaplan xkaplan na informatics.muni.cz
Pátek Září 29 16:12:16 CEST 2000

 Milan Kerslager wrote/napsal:
:
: Standardni reseni je pouzit WINS server, ke kteremu se vsechny pocitace
: registruji a ze ktereho ziskavaji seznam bezicich pocitacu ("Okolni
: pocitace").
:
: Myslim, ze to usetri spoustu problemu, ktere jsou popsany v mailu dale.

   No, priznavam, ze se mi do toho moc nechtelo, prece jenom obihat
nekolik desitek pocitacu (ke kterym navic nemam vzdy pristup) neni to
prave orechove.  Navic jsem nechtel delat zasahy do site, cela sit bezi
na /24 netmasce, a musel bych pridavat dalsi podsit, kterou nemame
pridelenou.

   Jasne, WINS server by bylo taky reseni - ale za cenu pridani nove
site a obihani vsech pocitacu. To se mi prudce nechtelo.

Veros
--
Věroš Kaplan <xkaplan na informatics.muni.cz>    http://www.fi.muni.cz/~xkaplan/
ISO-8859-2 compatible                    student Fakulty informatiky, MU Brno