Re: zpomalený zvuk II

Zdeněk Štěpánek zstepanek na atlas.cz
Pátek Září 29 19:51:10 CEST 2000

Zdravim

Ted mi to konecne doslo, kdyz sem poprve instaloval velky Linux, taky mi to
delalo divne problemy. Zkuste si vzit nejako kratke wavy (napr systemove
udalosti) a prehrat je. Ty me sli prehravat v poradku. Delsi wavy znely
roboticky (12 sec.), dlouhe (radove minuty) nesly vubec. MP3 taky ne.
Nakonec mi pomohla myslim to, ze sem dal zvukovce jiny IRQ a DMA. To sem
nastavoval ve windowsech. Zkuste ji nastavit defaultni hodnoty, jake vam
dava Sndconfig.

Zdenek