Pouziva instalator BIOS?

Filip Hroch hroch na monoceros.physics.muni.cz
Pátek Září 29 22:51:31 CEST 2000

On Thu, 28 Sep 2000, Radek Strasil wrote:

> Mam SUSE Linux 6.4, BIOS podporujici max 8,4 GB HDD, a 10,2 GB HDD
> (WD102AA), typ se rozpozna spravne, ale pri vytvareni partition muzu
> rozdelit
> jen 8.4 GB, da se to obejit aniz bych musel upgradovat BIOS? Pokud v oblasti
> 8,4 - 10.2 GB jiz existuje partition instalator ji vidi, ale po jejicm
> zruseni se uvolnene misto neda pouzit.

Nepouzivejte fdisk, ale cfdisk, krome prijemejsiho prostredi
zvladne i velke disky. Jsem v podobne situaci a tak jsem
nechal BIOS at si mysli, ze mam 8G a nechal cfdisk spravne
detekovat geometrii disku, partisnoval a vyuzil disk cely.

F. Hroch