bw

Zdenek Mazanec zdenek.mazanec na contactel.cz
Sobota Září 30 11:54:01 CEST 2000

> U novejsich verzi instalatoru by to mela byt zalezitost autodetekce (tj.
> zavisi to na karte).

Cili to nejde :-) Kdo ma dneska monochromatickou kartu, ze. Vsichni mame v
serverech sice nejake sumitko, nicmene i PCI 1M <cokoliv> je vic nez jen
barevna.

> Neslo by jednoduse pripojit na chvili barevny monitor?

Dovedu si predstavit situaci (treba nejmenovana serverovna), kdy je k
dispozici HP 14palcu monochrom a banda slusnych serveru. A efekt cerne kocky
na hromade uhli samozrejme. Cili pokud je to zalezitost autodetekce, tak je
to jednoznacne krok smerem k manyrum jedne soudivsi se firmy :-((((
Mimochodem jsem sam, kdo ma pocit, ze RH kraci timto smerem? Hlavne, ze ma
lilo v RH7 graficky screen, uz mi dlouho chybel.

Zdenek Mazanec