Vyreseno : Re: cannot alocate memory & syslog-ng

Tomas Hornicek hornicek na globtel.sk
Sobota Září 30 14:48:01 CEST 2000

Zdravim

Ano mate pravdu uz jsem to temer vyresil, kdyz jsem mi stroj skoro
zhroutil po rukama, problem je v tom ze nas marketing vyzaduje logovat
uplne kazdy klik na strance a to pes syslog, staci tedy nekolik
klikanichtivych uzivatelu a pocet orevrenych konekci na syslos presahne
onu magickou hranici 100 zacne stoupat load vyuzity pameti a stroj jde
do kytek.

# Loguju pomoci syslog-ng pres udp na jiny stroj
# Jedine vec kteraz vypada v logu nekorektne je :
# syslog-ng[601]: Error accepting AF_UNIX connection, opened
connections:
# 100, max: 100
#
# Napada nekoho neco?

Zdravim,
  ja teda syslog-ng nikde nemam, ale tahle vec nevypada jako nekorektni,
ona
je korektni a rika vam, ze mate otevreno 100 ze 100 moznych spojeni a ze
uz
dalsi neakceptuje.

  S pozdravem,
    Robert Vojta
			s pozdravem

				Tomas Hornicek aka Dumber

Sure, I'm paranoid! But am I paranoid enough? ;)
Tomas Hornicek
Operation & Maintenance Administration
Globtel a.s.
hornicek na globtel.sk