Beginner-zkusi jak pes, i kdyz cte manualy

Sobota Září 30 19:35:10 CEST 2000

On Sat, 23 Sep 2000, Zdeněk Štěpánek wrote:

[...]
> Toto taktez SILNE nedoporucuji. Omylem jsem nenainstaloval spravny X server,
> omylem sem nechal zapnuty automaticky start X a tudiz se mi to zacyklilo a
> neslo se ani prihlasit a spustit Xconfigurator abych to opravil. Psat slo
> totiz jen v nekterem okamziku a nez jsem napsal root, tak sem se skoro
> umackal k smrti, a heslo bych uz vubec nemohl napsat. Takze sem
> reinstaloval.

Do LILO pri bootu napisete:

linux s

a konfiguraci opravite (s jako singleuser). Pak staci v prikazove radce
napsat init 5 a ono to samo vleze to runlevel 5 (pro opravu lze pouzit
misto s i cislo 3, to je to same, jako 5, ale bez X).

--
                        Milan Kerslager