beginner: DGA a vmware

Sobota Září 30 21:17:55 CEST 2000

On Fri, 29 Sep 2000, Michal Sviga wrote:

> Problem mam v tom, ze pri spusteni mi to hlasi:
> XFree86 DGA frame buffer is banked (bank size 65536 <memory size
> 4194304)
> XFree86 direct graphics initialization failed.

Rekl bych, ze problem je v tom, ze pres DGA nelze zpristupnit celouu
videopamet najednou, ale jen po 64 kilovych kusech, coz vmware nechutna.
Jestli je to problem videokarty nebo jen XF86 nevim, ale kdyz rikate, ze
mate S3 Vision 968, tak bych rekl, ze spis te videokarty. Rozbijte
prasatko a kupte si treba nejakeho Matroxe, tam to funguje. :)