KDE 2.1 - háček a čárka v Koffice

Michal Fikejs mifikejs na email.cz
Neděle Duben 1 12:05:03 CEST 2001

Dan Ohnesorg wrote:

> Neupgradoval jste na 2.1.1? Ja jsem totiz vecer narazil na presne stejny
> problem. Najednou neslo napsat velke C. Nepamatuju, ze bych na to kdy byl
> narazil kdyz jsem mel 2.1.

Ne, je to KDE 2.1, zvláštní ale je, že ve všechj aplikacích fungují všechny
klávesy správně. Jen ta Koffice. Spíše bych chybu hledal v Koffice.
Poslední verze je totiž 2.0.1-3 (alespoň jsem novější rmp neviděl)

Poté co jsem narazil na tento problém snažil jsem se najít balíček, který
chybu obsdahuje - bezvýsledně. Dokonce i po odinstalování KDE 2.1 a
instalaci KDE 2.0 se to nezlepšilo.

Michal

--
MICHAL F I K E J S, f o t o g r a f