boot linuxu

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Neděle Duben 1 14:31:50 CEST 2001

Mam ted doma takovy problemek.
Mam 2 disky (20GB (hda) a 1.2GB(hdc) ). Na velkem disku mam cca 14GB
partition FAT 32 pro Wokna a zbytek pro Linux.
Na mensim disku je maly oddil pro linux a zbytek je FAT 16 pro prenos dat
(slouzi jako vetsi disketa)
Drive mi fungovala nasledujici instalace :
/dev/hda5 jako /
/dev/hda6 jako SWAP
/dev/hdc1 jako /boot (neni v /dev/hda5 z duvodu, ze se nachazi za 1024
cylindrem)

na disk /dev/hdc jsem dal LILO, a pak z nej nabootoval linux. Nedavno jsem
naprosto stejne instaloval RH 7.0 misto RH 6.2 a ted mi toto reseni
nefunguje. Nevim proc, Lilo mi misto nabidky vyhodi error - donekonecna to
pise jen znaky LI.
Kdyz nabootuju z diskety, kterou jsem si vytvoril na konci instalace, je vse
v poradku.
Uz jsem zkousel vsechno mozne, ale nejak se mi nedari prijit na to, proc to
nyni neunguje.
Je mozna HW chyba? Nebo chyba v Lilo? Podle me by to tak melo fungovat,
zvlaste, kdyz to tak drive slo.

                                                                Pavel