existuje program na ucetnictvi?

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Neděle Duben 1 18:46:24 CEST 2001

> BTW: Nema tu nekdo chut do vyvoje takoveho jednodussiho systemu jit a
udelat
> to? Nabizim svoje zkusenosti jako ucetni a tvurce systemu, ktery funguje
pod
> DOSem.
> Osobne bych si predstavoval, ze by to melo byt klient/server,
uziv.rozhrani
> by mohlo byt v HTML a tim take platformove nezavisle. Server pak muze byt
> PostgreSQL a PHP. Pro skupinu lidi by to nemusela byt az zas takova drina.
> Co?

Chválím, konečně někdo, kdo ví co je potřeba v "běžné firmě".
Pomoct nemůžu, nejsem ani programátor ani účetní, ale nevím jestli
je dobrý nápad řešit to jako OPEN.
Moje znalost řadových uživatelů naznačuje určitou nemožnost vlastních
dodělávek.
Nebo snad někdo, kdo už zná život ve firmě, má účetní, co programuje?

Co já vím, tak vesměs špičkově účtují, ale PC a OS, natož pak nějaké
programování jim jsou zcela cizí.

Tam to chce někoho, kdo pošla disketku s úpravou, přizpůsobí ... atd.
A samozřejmě za peníze!

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz