sendmail+stunnel+SSL

Neděle Duben 1 22:03:17 CEST 2001

Filip Sedlar napsal:
> pouzivam vyse uvedenou konfiguraci
> na jednom serveru je vse OK, na druhem mi to hlasi
>
> Mar 30 00:27:24 spok stunnel[24756]: Unknown client EHLO
> Mar 30 00:27:24 spok stunnel[24756]: Protocol negotiations failed

nepristupuje na ten stunnel port necryptovane? protoze to vypada,ze stunnel
nedokoncil ustanoveni kryptovaneho spojeni a je do nej rovnou nahozen SMTP
dialog. BTW nedela se to jinak, neco jako START TLS

				Petr Cech
           cech na atrey.karlin.mff.cuni.cz

<sgore> We Are Debian.  You Will Be Packaged. Media Opinion Is Irrelevant.