KDE + systemove zvuky

Daniel Prynych Daniel.Prynych na hornet.cz
Pondělí Duben 2 07:20:53 CEST 2001

Zkontrolujte jeste soubor /usr/bin/startkde
obsahuje  cast
---------------------
# Only start up sound services if there is a soundcard configured.
. /etc/sysconfig/sound
if [ "$CARDTYPE" != "" ]; then
  sleep 1 ; kaudioserver
  (sleep 1 && exec kwmsound) &
fi
-----------------------------------
V nekterych ver. RH napr. RH 6.1 zde byla chyba. startkde obsahoval
odkaz na /etc/sysconfig/sound ale v /etc/sysconfig byl soubor jsoundcard.
Staci sjednotit nazvy bud upravou startkde nebo zmenou jmena souboru.
Take si muzete vytvorit novy soubor sound.
Pr.:
[dan na alvin dan]$ more /etc/sysconfig/sound
CARDTYPE=OPL3_SAX

Dan