rsync ??

Ludvik Urban lu na argo.troja.mff.cuni.cz
Pondělí Duben 2 09:48:07 CEST 2001

On Sat, 31 Mar 2001, Zdenek Pizl wrote:

>  chtel bych se optat, jak ma (ne)fungovat zmineny program. Mel jsem zato, ze
> po prvni synchronizaci uz bude prenaset zmeny a reagovat na zmeny na serveru.
> OK - asi prenasi zmeny :), ALE - nejak se mu nechce reflektovat na zmeny typu
> smazany soubor na strance rsync serveru. Mam-li souborovy system a v nem
> smazu jeden soubor, rsync na strane klienta mi jej nesmaze. Prikaz pritom je
> (alespon podle me ok) :
>
> prikaz na strane klienta :
> 	rsync --force --delete -r -v 192.168.1.100::pokus/* /tmp/pokus-rsync

Ja mam na stroji, kde se nachazi nejnovejsi verze dat skript s prikazem:

rsync -vrult --delete --exclude-from=sync-excl --rsh=ssh matricni/data/ cilovy-stroj:/home/user/cilova/data
                                     ^^^^^^^^^
v souboru sync-excl jsou data, ktera nechci na druhe strane mazat:
adresar1
soubor1
jiny/adresar/jiny/soubor

Tot vse a nic vice.
| Ludvik Urban     lu na argo.troja.mff.cuni.cz |
p.s. Pracovni test na jednom stroji:
rsync -vru --delete --exclude-from=sync-excl export/ /home/ja/veliky/import