organizacni struktury

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Pondělí Duben 2 10:34:07 CEST 2001

On Sun, 1 Apr 2001, Robert Vojta wrote:

>   Co mate konkretne na mysli tou "organizacni strukturou"?
aha, mozna spatny dotaz, napravim:
potrebuji vytvorit hierarchickou organizacni strukturu firmy. myslim si,
ze lepsi, nez se uklikat v nejakem super wysiwyg bych to radeji napsal v
necem chytrejsim (jako tex a spol) a pak z toho vygenerovat treba dvi,
pdf...

s pozdravem

Petr Vanek
Vanous Petr Vanek  mailto:vanous na penguin.cz
http://www.penguin.cz/~vanous
Debian GNU Linux
Moudro moji zeny o tom, ze vase zeny me budou nenavidet pro dnesek vynechavam.