Tenky vs. tlusty klient

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Pondělí Duben 2 10:55:04 CEST 2001

On Fri, Mar 30, 2001 at 02:57:35PM +0000, uhlar na fantomas.sk wrote:
> Karel Zak <zakkr na zf.jcu.cz> wrote:
> -> .. klikaci tlacitka programu vi, joe, emacs apod. se vejdou i na 14':-)
>
> uz niekolko rokov pouzivam 4 x-termy vedla seba (napr v jednom rozrobeny
> program, v druhom kompilacie, v tretom manualy atd atd) - chcem to mat
> vsetko naraz u seba. kazdy 80x30.... niekedy mi je to malo.
> je pekne povedat ze na vyvoj staci 80x24, ale prac. vykon je vedy velmi
> maly... prepinnat screeny alebo konzoly skratka niekedy nie je ono.

 Moc nechapu lidi co v Xwin pouzivaji jen x-term. To same je prece schopna
poskytnout i konsole. Ja pouzivam standardne 8 az 10 konsoli a jsem si jist,
ze prepnuti mezi nima je to nejrychlejsi co muzu udelat a hlavne mam uz
nekolik let zazito co na ktere konsoli delam, takze to ani nemusim hledat coz
pochybuji, ze by se mi s 8 x-termy povedlo (asi bych musel sahat po mysi a
lovit a hledat).

 Jinak:

# fbset

mode "640x480-90"
    # D: 39.722 MHz, H: 47.743 kHz, V: 89.574 Hz
    geometry 640 480 640 480 8
    timings 25175 120 32 14 25 40 14
    accel true
    rgba 8/0,8/0,8/0,0/0
endmode

a pochopitelne 80x30 (coz udelate i na 14/15").

--
 Karel Zak  <zakkr na zf.jcu.cz>
 http://home.zf.jcu.cz/~zakkr/

 C, PostgreSQL, PHP, WWW, http://docs.linux.cz, http://mape.jcu.cz