existuje program na ucetnictvi?

Dan Ohnesorg dan na feld.cvut.cz
Pondělí Duben 2 12:14:00 CEST 2001

On Mon, 2 Apr 2001 tief na hit.sk wrote:

> V kombinacii s javascriptom sa s tym da slusne robit ... :-)
> Robil som v tom system na vedenie dane s nehnutelnosti a
> dokonca aj priemerna pracovnicka miestneho uradu sa s tym
> naucila robit :)
>
> ----
> Matus 'TiEF' Martinak
> e-mail : tief na hit.sk
> ----

Piste, prosim, odpvedi pod text tak jako ostatni....

Ale jen tak na okraj. Html podle me neni pouzitelne, protoze se v nem neda
udelat slusny datagrid. A bez nez nejde zadna aplikace typu ucetnictvi
udelat. Ja bych sazel na Kylix, samozrejme jeho Open Source verzi. Tam uz
je solidni zaklad hotovy a tak by se skupinka lidi, ktera by to delala
musela soustredit jen na ty "vysokourovnove veci".

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Nezlob se na růži, že má trny;
raduj se, že tak trnitý keř má růže.
                -- Arabské přísloví