Boot disk s Kernelem 2.4

Jan Brabec jan.brabec na lidovky.cz
Pondělí Duben 2 14:38:24 CEST 2001

na radici HP370 to je urcite jako jiny disk tzn. treba hde .
Co to skusit pripojit zpatky na ata/33 kde to je  treba hda, ketery je
napsany ve fstab
on chce podle fstabu pripojit filesystem ze zarizeni, ktery uz neecistuje.
Nabutovat pres starou ata/33, zmenit fstab a mit jadrou s podporou HP370,
rebbot.
"Karel Ondracek" <karel.ondracek na atlas.cz> píše v diskusním příspěvku
news:9a9fg9$jd1$1 na ern.kit.vslib.cz...