aver capture

Petr Piksa p.piksa na sh.cvut.cz
Pondělí Duben 2 14:54:05 CEST 2001

mate v configuraku ~/.xawtv v casti [defaults]
norm = PAL

jsou i jiny programy nez xawtv, treba kwintv
pro grabovani je slusny `streamer` soucasti baliku xawtv, ale nejlepsi, ktery jsem nasel je NuppelVideo, narocnejsi na velikost, ale je rychly

podivejte se na:
http://www.exploits.org/v4l/
http://www.strusel007.de/linux/

cau, Petr.