Tenky vs. tlusty klient

Lukas Cirkva L.Cirkva na sh.cvut.cz
Pondělí Duben 2 22:23:05 CEST 2001

<Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de> wrote in message
news:3AC625FA.27091.1817F05 na localhost...
> [...]

    Tak toto uz mi zvedlo ze zidle a jsem donucen reagovat.Nevim odkud mate
vase zkusenosti a je mi lito ze je timto zpusobem ventilujete na verejnosti
bez uvedeni jakehokoliv argumentu.

    Z me zkusenosti mohu s cistym svedomim rici, ze Solaris na SUN HW  je
porovnatelne HW narocny jako linux na PC. Rozdil je hlavne v stabilite a
naproste dokonale vyladenosti Solarisu na SUN HW. Jak je to se Solarisem na
Intelu nevim a ani bych se neodvazil tvrdit, ze je vykonejsi nez Linux na
stejne platforme.

    Bezne provozuji SparcStation5 s 50MHz MicroSparc CPU jako pracovni
stanici. Bez X-windows Solaris 8 potrebuje okolo 16MB RAM a s vyuzivanymi
CDE 50-90MB. <flame> Na stejne vykonem PC s linuxem hned vedle na stole se
pracovat neda. :o) </flame> Na upresneni musim dodat, ze vzdy zalezi na
vyladeni jak OS tak i HW, nelze tento problem vykonost Solarisu vs. Linuxu
jakkoliv zjednodusovat.

>ovsem pokud (jak pisete v mailu) reseni od
> SUNu se Vam diky slevam vyplati, pak asi nema cenu vahat. Ale
> Solaris na pentiu je docela vopruz - hral jsem si s osmickou na
> AMD 1GHz a 256 mega pameti a chtelo to jeste dalsich 256, aby
> to tak nesvapovalo (bezel tam oracle server...) a presto si myslim,
> ze by ani ta dalsi pamet to tak zachranila ...

    256MB na Oracle je opravdu zalostne malo. K tomuto jen mohu dodat, ze
Oracle na Unixu je to nejlepsi co muze byt (podle fy Oracle), takze bych
problem v Solarisu nehledal.

> S pozdravem Martin Chaloupka
> P.S. Mozna ma nekdo zkusenosti jine a ja mel proste jen smulu,
> nevim ...

 Ja mam se Solarisem jen ty nejlepsi zkusenosti, jako s kazdym unixem. (az
na jednu HP vyjimku)

Lukas Cirkva