prohledavani obsahu souboru resp. adresare

Josef Vogeltanz JoVogeltanz na dop.skoda.cz
Úterý Duben 3 06:29:27 CEST 2001

> Dobrý den,
> potreboval bych zjistit, jestli jste nekdo nenarazil na problem,
> jak by se dal prohledat obsah vice souboru v danem adresari podle
> zadaneho kriteria. Tzn. po zadani nejakeho kriteria napr. textu nebo
> cisla by mel byt vystupem seznam souboru, ktery tuto podminku splnuje.
>
> V manualu jsem nasel jakousi cast progamu, ktera by neco podobneho
> mela umet, ale toto presahuje ramec mych zkusenosti s timto systemem.
>
> diky
>
> Petr Svarc

Krome utility grep, ktera je k tomu primo urcena, toto zvladne i souborovy
spravce Midnight Commander prikazem Najit soubor (obsahujici text "  ").
Nalezene soubory vysklada do seznamu, kde lze nasledovne soubory prohlizet,
editovat. Krome toho umi nalezene soubory umistit do virtualniho panelu
(funkce "panelize") a odtud je lze pekne vsechny pohromade zkopirovat
kamkoliv.
Pouzivam toho napr. u rozsahleho archivu zprav konference v txt formatu. Nic
pohotovejsiho a na manipulaci jednodussiho jsem zatim neobjevil.

Josef Vogeltanz
Dopravni technika, SKODA HOLDING a.s. Plzen
tel.:+420-019-7736533;  mob.:+420604118307
mailto:jovogeltanz na dop.skoda.cz