SOS - po hlupej chybe Linux nebootoje.

Turcan turcan na abserv.sk
Úterý Duben 3 07:46:38 CEST 2001

Som 4 dnovy zaciatocnik s Linux RedHat 7.0 a podarilo sa mi urobit vaznu
chybu.

V /etc/fstab som omylom prepisal prvy riadok kde bolo nieco ako (nepametam
si dobre)
DEVICE=/      exl2      1 1

Teraz nemozem Linux nabootovat a chybu opravit. Nedari sa mi to ani z
diskety.

Posledne hlasenie na obrazovke je:

*** An error occurred during the file system check.
*** Dropping you to a shell; the system will reboot
*** when you leave the shell.
Give root password for maintance
(or type Control-D for normal startup):

po Control D sa len restartne a skonci zase na tom istom.

Vypatral som ze to exl2 je file system ktory pouziva. Da sa mu to nejak
zadat v prikaze, nabootovat a opravit ten riadok (vlastne neviem ako ma
vyzerat ten povodny zapis), alebo si to mozem vsetko preinstalovat?

Riesenie mozno nebude az tak zaujimave pre konferenciu a tak uprednostnite
odpoved na turcan na abserv.sk.

Vopred vdaka za zachranu mojho Linuxu a slubujem za sa polepsim a nebudem
kadeco prepisovat, len neviem ako to splnit, ked tam treba furt kadeco
prepisovat, aby som dosiahol nejaku solidnu rychlost podla roznych manualov,
rad a navodov aj na P133 s 32Mb RAM, kedze chcem instalovat aj StarOffice.

Tibor Turcan