Solaris

Juraj Hilovsky hilovsky na unipo.sk
Úterý Duben 3 10:50:38 CEST 2001

Zdravim.
----- Original Message -----
From: Jaroslav Lukesh <lukesh na k-net.cz>

> Jinak samozrejme pocitejte s tim, ze nekde budete mit 0,5GB swap.

swap staci 384 MB

> Dokonce ho nenainstalujete, pokud nemate cisty disk (aspon me to neslo,
ani
> 7 ani 8). Pak hlasi, ze na disku nema misto, ikdyz ma 10GB.

co tym myslite, "cisty disk" ?
ja mam 8 GB disk rozdeleny na 5 particii a mam tam Win95, Solaris8 a Linux
RH6.1. Ten disk vobec nemusi byt cisty, iba je tam jedna finta, ktoru treba
urobit, aby instalator Solarisu rozpoznal, ze na tom disku uz nieco je a
ponukol Vam fdisk na upravu existujuceho rozdelenia. Inac povazuje cely disk
za svoj a vsetko , co na nom je, bde stratene.

--
Ing. Juraj Hilovsky
Centrum vypoctovej techniky