restart po panice?

Vitezslav T. Se'm travis na inway.cz
Úterý Duben 3 12:03:39 CEST 2001

Pred nedavnem se mi stala podobna vec. Zjistil jsem, ze se mi jeden
testovaci pocitac (nejaky Cyrix na urovni Pentia 200, 16MB RAM, maly disk)
pri vetsi zatezi (2 kompilace kernelu) z rebootuje. Netocil se mu vetracek.
;-)

S pozdravem

Vitezslav T. Se'm

--
* Alone... Somewhere in the Dark.. He's Waiting For You... *
* You May Run, But You Can't Hide From Your Destiny..      *