Ext2 file system

Martin Hassman Martin.Hassman na vscht.cz
Úterý Duben 3 12:45:24 CEST 2001

> Marne shanim nejakou utilitu (pod linux ci solaris), ktera by dokazala
> zobrazit strukturu file systemu (ext2, ufs ....), konkretne - Superblock,
> I-node s odkazy na dat. bloky atd, podobne jako to umi napr. Diskeditor z
> Norton Utilities s Fat16 (dokaze zobrazit - Korenovy adresar, Fatky
> .............)
>
> Vite nekdo kde bych to mohl sehnat?
> Diky.

Hubicka se ve dvou svych skolickach zabyva popisem ext2:
http://www.paru.cas.cz/~hubicka/skolicky/skolicka23.txt
http://www.paru.cas.cz/~hubicka/skolicky/skolicka25.txt

V te druhe zminuje nektere programy na manipulaci/prohlizeni ext2
mezi nimi i linux disk editor (lde) ale nikdy jsem to nezkousel :-)

--
Martin Hassman
Ustav biochemie a mikrobiologie