PAM problem pri kompilacii ..

Jan Satko satko na quanto.nr.sanet.sk
Úterý Duben 3 14:21:08 CEST 2001

> checking for security/pam_appl.h... yes
> checking for t_accept in -lnsl... no
> checking for socket in -lsocket... no
> checking for res_init in -lresolv... no
> checking for maillock in -lmail... no
> checking for krb_recvauth in -lkrb... no
> checking for clock_gettime in -lposix4... no
> checking for set_auth_parameters in -lsecurity... no
> checking for dlopen in -ldl... no
> checking for pam_authenticate in -lpam... no
> Can't use PAM: can't find libpam

Skus pozriet config.log. Tam pise o co sa pokusa, ked testuje.
Hoci ja mam aj stare aj novsie pam (ale obidve starsie od tvojho) a
podarilo sa mi to bez problemov skompilovat. Len rozdiel je ze ja bezim
rh5.2 a rh6.1.

--
      Jan 'EIS' Satko        Slovak Agricultural University
 network & system manager           Tr. A. Hlinku 2