Tenky vs. tlusty klient

Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de Martin.Chaloupka na bbdo-interone.de
Úterý Duben 3 14:36:49 CEST 2001

>     Tak toto uz mi zvedlo ze zidle a jsem donucen reagovat.Nevim odkud
>     mate
> vase zkusenosti a je mi lito ze je timto zpusobem ventilujete na
> verejnosti bez uvedeni jakehokoliv argumentu.
Viz muj mail - Oracle + nejake javove veci k nemu na 1 GHz AMD
s 256 Mb ram ... velky problem, velmi pomale... viz dole, citace ...

>     Z me zkusenosti mohu s cistym svedomim rici, ze Solaris na SUN HW
>     je
> porovnatelne HW narocny jako linux na PC. Rozdil je hlavne v stabilite
> a naproste dokonale vyladenosti Solarisu na SUN HW. Jak je to se
> Solarisem na Intelu nevim a ani bych se neodvazil tvrdit, ze je
> vykonejsi nez Linux na stejne platforme.
Jak jsem napsal - ostatni mohou mit zcela jine zkusenosti - ja
jsem si na to sahl jen jednou ...

>     256MB na Oracle je opravdu zalostne malo. K tomuto jen mohu dodat,
Opravdu. Delate si ze me srandu? Ja tady provozuju Oracle 8.0.5
na P133 s 32 MB, Redhat 5.2, a beha to docela slusne (nemam
tam milony dat, ale na ladeni procedur a beznou vyvojarskou praci -
nikoliv testovani realne zateze) to bohate staci ...
A pokud se budeme bavit o 8.1.7, tak ji mam na svem P500 s
128MB a opet si nestezuju - ten Solaris mel dvakrat vic pameti a
vetsi vykon a nestihal.... takze bude potreba asi koupit drazsi HW,
aby se zacal projevovat lepsi vykon Solarisu ( a viz vice penez ...)
>     ze
> Oracle na Unixu je to nejlepsi co muze byt (podle fy Oracle), takze
> bych problem v Solarisu nehledal.
Hm, a kde teda?

>  Ja mam se Solarisem jen ty nejlepsi zkusenosti, jako s kazdym unixem.
>  (az
> na jednu HP vyjimku)
Muze byt, nepru se.

> Lukas Cirkva