Shanim pdf verzi PostgreSQL: Introduction and Concepts

Vosahlo, Jakub VosahloJ na logica.com
Úterý Duben 3 15:42:28 CEST 2001

Ano, mate urcite pravdu. Jenze na webu je pouze tato zminka:

<cite>
(A PDF version is no longer available.)
</cite>

Nikde neni ani zminka o duvodech, proc uz neni pdf k dispozici. S pocitem
mirne neeticnosti to beru tak, ze se podminky pro sireni nezmenily.

A protoze se moje podminky taky nezmenily, muzu cist pouze doma vecer bez
pocitace, takze vytistene pdf je pro mne lepsi volbou nez vytistene html
stranky.

Kuba

On Tue, Apr 03, 2001 at 02:11:35PM +0200, Vosahlo, Jakub wrote:
> Dobry den;
>
> Omlouvam se za zneuziti konference, ale z postgresql.org zmizela pdf verze
> knihy PostgreSQL: Introduction and Concepts. Muzete mi nekdo,prosim,
pomoci,
> upozornit na jiny link, popr. poslat na email?

 Obavam se, ze to nezmizelo z toho webu proto, aby se to sirilo dale
jinak :-)

		Karel

PS. mozna to mam doma, tak pokud si vzpomenu...