upgrade rpm na 4.0.2 na RH 6.2

Michal Žejdl zejdl na suas.cz
Středa Duben 4 09:34:25 CEST 2001

Michal Krause wrote:

> Vcera vysly dva balicky updatovane pro nove rpm. Jednim z nich bylo i
> snmp (ono se to jmenuje jinak, ale to uz najdete :)

	Děkuji za tip. Balíčky podle RH errata vyšly a měly by řešit můj
problém. Drobným problémem zůstává, že na updates.redhat.com leží v i386
pouze ucd-snmp. Balíčky ucd-snmp-devel a ucd-snmp-utils (můj snmpget)
tam IMHO zatím nikdo nenahrál.
--
Ing. Michal Žejdl			e-mail: zejdl na suas.cz
Sokolovská uhelná, a.s.			tel.: +420 168 64-5418