OT: ucebnice C

Michal Krause michal na krause.cz
Středa Duben 4 12:06:57 CEST 2001

On 04/04/2001, jsvec na sitel.cz wrote:

> omluvam se za OT, ale myslim, ze tady bych mohl najit radu. Muzete mi
> doporucit nejakou kvalitni ucebnici C ?
> Narazil jsem na "klasickou" knihu ucebnice jazyka C - B. Kernighan, D.
> Ritchie, SNTL 1988
> a na ucebnici jazyka C od p. Herouta (nakl. KOPP).

Ja osobne jsem si kdysi poridil oba dily ucebnice pana Herouta a byl
jsem s ni dost spokojen. Je ovsem pravda, ze jsem mel z davnych dob
pascalovske zaklady, o nez se tahle kniha castecne opira. K&R je
samozrejme absolutni klasika, takze to ma take neco do sebe. Mozna, ze
by neskodilo koupit si oboji :)

S pozdravem
ICQ: 7665279            Informace (nejenom) ze sveta Linuxu      /\/  \

Vseci by chceli byt van Goghmi, ale odrezat si ucho ani jeden.
                                                  J. Raz ve filmu Rabaka