bash - neco jako include v PHP?

Pavel Rauš rqs na cmail.cz
Středa Duben 4 13:11:02 CEST 2001

Mam nasledujici dotaz - udelal jsem si par skriptu pro zalohovani serveru,
jenze nyni, kdyz udelam nejakou upravu skriptu, potrebuju to nakopirovat
rucne na vsechny servery, coz se mi nechce. Mam tam nekolik souboru, kterym
jen predavam parametry podle typu serveru, ale jinak jsou naprosto totozne.
Idealni reseni by bylo, kdybych si mohl tyto skripty ulozit na jeden server
a pak je "includovat" na jednotlivych serverech. Napadlo me uz udelat si
skript v cronu, ktery by mi skript z nejakeho mista pravidelne
aktualizoval - problem je, ze se skripty neaktualizuji okamzite, ale s
urcitou casovou prodlevou. Proto bych nasel radeji jine reseni.

                                Diky      Pavel