bash - neco jako include v PHP?

Michal Weinfurtner weinfurt na securities.cz
Středa Duben 4 13:36:05 CEST 2001

Vzdy po uprave spustit aktualizacni skript kterej to rozkopiruje kam je treba
podle nejakeho seznamu serveru a je po casove prodleve .

$servery = `cat servery.txt`
for i in $servery
do
   rsync -azv -e ssh nazev_scriptu $i:path/nazev_scriptu
done

Michal