Nefunkci Bind-8.2.3 na RH7

Zdenek Pizl zdenek.pizl na pegas-dk.cz
Středa Duben 4 15:15:49 CEST 2001

Dne st  4. duben 2001 14:00 jste napsal(a):
> Mate dobre nastaveny prava pro pristup do adresare /var/named
> nebo tam kde mate ulozeny soubory s popisem zon.
> Bind bezi pod uzivatelem named. Ve starsich balickach byl nastaven
> pod uzivatele root.
>
> Dan
>
> Dne St, 04 dub 2001 jste napsal(a):
> Mam jeden problem s novym Bindem-8.2.3, ktery mi po upgradu z 8.2.2
> nefunguje. Sice je spravne zaveden, i port 53 ma otevren, ale proste
> nefunguje. Dival jsem se i do logu a tam je vsechno v poradku. Pritom kdyz
> zpatky nahraji bind-8.2.2-P7 tak vsechno bezi bez problemu.

mam podobne problemy. U me si zase named hraje na schovavanou. Nejdriv si
vybere jedny nebo dve domeny, na ktere odmita vracet odpovedi. Postupne
pridava dalsi az za chvili neodpovida vubec. Pritom v logu nic neni :(

Jo named mi bezi v chrootovanym prostredi (ale nebyl instalovan z
named-chroot*, jen mu davam parametr -t)

 Vite nekdo, o co mu (namedu) jde ??

				Z.P.