Problem s HDD

Tomas Znamenacek xznamen na fi.muni.cz
Středa Duben 4 14:44:48 CEST 2001

belan na rex.svf.stuba.sk wrote:

> Mam 40GB maxtor, ktory chcem napchat do servera. Ked ho hodim
> do hocijakej inej masiny, kernel ho zdetekuje spravne, akurat v tom serveri
> mu zdetekuje nejaku odvecnu geometriu a tvari sa, ze je to nejaky 10GB harddisk.
> Kernel mam 2.2.18, ten server je nejaka zmlsana Compaqovska masina, ktorej
> bios ten harddisk vobec nespozna, ale linux si ho nejaky cas detekoval spravne.
> Mate niekto nejaky napad? Zabudol som nieco dolezite vkompilovat do jadra?

No a co zkusit vnutit jadru korektni geometrii? Geometrie je uvedena na
disku, pripadne ji dostat pomoci hdparm -I (hdparm -g) a vnutit ji jadru
pres parametr hdx=Cy,He,Se [nejsem si jisty poradim, kazdopadne je to
psane treba v LargeDiskHOWTO].

Tomas Znamenacek

--
Syntactic sugar causes cancer of the semicolon.