liny quake

scipraha na applet.cz scipraha na applet.cz
Úterý Duben 3 15:39:01 CEST 2001

ahoj,
pri ruznych testech jsem chtel zkusit demo quake 3 arena a zarazilo me,
jak je priserne pomaly. Ani v hlavnim menu jsem nebyl schopen mysi najet
na nejakou polozku. Vypada to, jako kdyby vse renderoval softwarove. A
tak hledam, co mi chybi. Mam instalovana XFree 4.0.1, Mesa (tusim)
3.3.4. Karta je s cipem Permedia 2, podle dokumentace jsou tyhle cipy
podporovany i s akceleraci. Zatim nevim, kam se mam podivat. Pri pohledu
na konfigurak od Mesy jsem zahlidnul neco o Quake 2, ale nikde jsem
nenasel ani pismenko o tom, co se do toho konfiguraku da napsat. ani na
webu. Myslim ale ze neni duvod, aby behal takhle pomalu. Pomuze mi
nekdo?
Diky
Michal Vojan